הסוד להכפלת ההכנסות שלך

הסוד להכפלת ההכנסות שלך – פיתוח הרגלים של מצליחנים

הרגלים - אבן יסוד

אנשים מצליחים בעקבות ההרגלים שלהם. ההרגלים שלך יכולים לקבוע באופן מלא 95% מההתנהגות שלך. כל מה שאתה או שאי פעם תוכל להשיג ייקבע על ידי האיכות של ההרגלים שאתה יוצר. על ידי יצירת
הרגלים טובים תוכל להפוך כל דבר למטרה שאותה תוכל להשיג ובעקבות כך לחיות חיים משגשגים. בעלי עסק / מנכ"לים מצליחנים הבינו את ההתנהלות הנכונה ומחזקים אותה באופן יומיומי ובכך שומרים על פיתוח
ושגשוג תמידי, רוצה גם? זוהי ההזדמנות שלך ליצירת תוצאות יוצאות דופן!

המחקר שבניתי על הרגלים מנצחים

הצלחה בחיי אדם נחקרה על ידי הוגי דעות ופילוסופים גדולים לפחות 2500 שנה. אני באופן אישי למדתי את הנושא במשך יותר מ 15 שנים. המסקנות של המחקר שלי הם שיש את האנשים שעוד בזמן הקמת
העסק שלהם, הם נתנו דגש על בניית הרגלים טובים ומשרתים.

לעומת מתחריהם שהקימו עסק או ניהלו ארגון דרך ההרגלים שרכשו במהלך חייהם שלא בהכרח מתאימים להם. על מנת להיות מצליחן עליך להבין את הגישה הנכונה שתמנף אותך ואת העסק שלך למקום של התפתחות וגדילה תמידיים.

איך להיות תכליתי ובעל מטרה ברורה

הראשון הוא להיות מכוון למטרה. אתה צריך להיות בעל מטרה ברורה ובהירה לך, במהלך חיינו לא חינכו אותנו להציב לעצמנו מטרות, יותר מכך דאגו להצליב לנו מטרות ומסלולים, לכן כאשר אתה צריך להציב
לעצמך מטרה ברורה רובנו מתקשים בכך.

מטרה/יעד הוא הכרחי מאוד בהקשר העסקי שלנו פסים לרכבת, תאר לך שאתה נכנס לרכבך ומפעיל את ה WAZE ורושם לו "ישראל", לאן הוא יסע? בדיוק כך, רוב בעלי העסקים מתעוררים בבוקר ומתחילים את השבוע שלהם ללא מטרה (מתגלגלים), מצליחנים יודעים בדיוק מה הם רוצים ולכן נעים במסלול קבוע וברור. יש להם את זה על כתב, הם כתבו תוכניות כדי להשיג את זה ,תחשוב על כך, כאשר אתה מתעורר בבוקר לתוכנית עסקית ברורה, איך תרגיש? מהי התוכנית העסקית שלך?

  • בנה מטרות ברמה השבועית
  • תחום את המטרות בכמות ובזמן פעולה
  • רתום את שותפיך / עובדיך לתהליך הזה

קבע לעצמך סדרת כללים וגבולות

הרגל נוסף ואחד החשובים שקיים אצל המצליחנים הוא שהם פועלים על פי כללים ברורים שנקבעו מראש ובכך הם יודעים לתקשר אותם בבוא העת, כאשר אתה כבעל עסק קובע לעצמך את שעות העבודה שלך ככלל, תדע להעביר את המסר הזה לספקים איתם אתה עובד ובמיוחד ללקוחות שלך ובכך ליצור לעצמך את
המסגרת העסקית שלך וחשוב מכך את המסגרת האישית שלך.

בצע תעדוף וסדר עדיפויות ברור

אחד הסודות הגדולים של מצליחן הוא סדר עדיפויות ברור שפועלים לפיו, תחשוב על זה רגע, כמה פעולות שוטפות יש לך במהלך יממה אחת, כאשר יש לך סדר עדיפויות ברור אתה מתמקד במה שצריך, אך כאשר
אתה לא פועל לפי סדר רוב הזמן תהיה במקום של כיבוי שרפות או גרוע מכך תבצע פעולות שלא בהכרח אתה צריך לבצע אותם.

נהל את הזמן שלך לפי הסדר העדיפויות

אחת הטעויות הנפוצות של בעלי עסקים היא שאין להם לוח זמנים אפקטיבי וברור, וכתוצאה מכך הם נוטים ללכת על מה שחייב, ובדרך כלל מבלים את רוב יומם "בכיבוי שרפות" מצליחן מבצע תכנון מראש של השבוע המתקרב ובכך בוחר לבצע פעולות ודואג להכניס את כל היעדים והמטרות שקבע לעצמו בלו"ז, חשוב לציין שבלו"ז כזה יהיה מקום לדברים בלתי צפויים (בלת"מים).

תתחיל לבצע טעויות

מהי לדעתך המשמעות של עשיית טעות? כאשר אתה מבצע פעולה וטועה, מה אתה אומר לעצמך?, האם מותר לטעות? המצליחנים משתמשים בטעות כמקור לצמיחה, תחשוב על כך בכל פעם שאתה מבצע פעולה שהיא חדשה לך ברוב הסיכויים שבפעמים הראשונות תטעה, לאחר מכן תלמד מהטעות ותבצע שוב, ובכך למדת פעולה חדשה והטמעת בעצם הרגל חדש, דרך עשיית טעויות אתה לומד הרגלים חדשים כל פעם מחדש.

  • עשה בשבוע פעולה אחת שלא העזת לעשות עד היום
  • ברגע ביצוע "הטעות" שאל את עצמך מה התיקון בפעם הבאה

שמור על שגרה שתמלא אותך באנרגיות

אני בטוח שכאשר אתה מציב לעצמך מטרות ויעדים תעשה הכל כדי להשיג אותם, דבר מאוד חשוב שבעלי עסקים נוטים לשכוח הוא החיים האישיים שלהם, כאשר אתה מנהל לו"ז נכון תמיד תתכנן את החיים האישיים שלך בדיוק כמו שאתה מתכנן את הפעולות העסקיות שלך, מצליחן תמיד שם דגש מאוד חשוב על הסביבה האישית שלו בידיעה שפעולות אלה ישמרו אותו מאוזן וכך יוכל להעניק ללקוחות/ עובדים שלו את השירות הכי טוב עבורם.

שמור על קיום הסכמים עם עצמך

כבעל עסק אתה צריך לשמור על תקשורת אפקטיבית ובונה עם עצמך, הדגש בשמירה על הרגלים אפקטיבים ובונים היא התקשורת שלך עם עצמך, תחשוב על כך רגע, כאשר אתה מציב לעצמך יעד/ מטרה ונכשלת בפעם הראשונה והשניה האם תסמוך על עצמך בפעם השלישית? חשיבותה של השיחה הפנימית שלך היא קריטית להצלחה שלך, על מנת להתפתח ולשגשג עלייך להציב לעצמך יעדים ולהשיגם.

שמור על תקשורת אפקטיבית - הקשבה

כשאתה עם אנשים אחרים, במיוחד בשיחות יומיומיות תן דגש על הקשבה יותר מאשר לדבר, אני מאמין שהקשבה היא החלק החשוב ביותר של תקשורת. אנשים רוצים שישמעו אותם, ככל שתתרגל את הפעולה
הזאת תגלה שהשיחות מהנות יותר אם אתה פשוט תאפשר לאדם האחר לדבר, לשאול שאלות נוספות. אנשים אוהבים לדבר על העסקים שלהם. להיות סקרן, לא מתיימר.

אתה לומד כל כך הרבה יותר. יהיו פעמים כאשר אתה יכול לעזור לאחרים כדי להשיג את המטרות שלהם (ברגע שאתה מכיר אותם על ידי הקשבה!) ובתמורה, ייתכן שתקבל תמיכה וסיוע רק כאשר אתה צריך את זה.
זה לא יכול להיות מאותו האדם שעזרת. אבל זה בסדר. זה החוק של הדדיות.

טיפ: בכל שיחה שאתה מקיים, תקשיב יותר מאשר אתה מדבר, בזמן שהצד השני מסיים לדבר, אל תענה ישר, קח אוויר, תן לדברים שלו להיכנס לתוכך ורק אח"כ תגיב, עובד מעולה בכל פעם!

פעל על פי יושר והגינות

כנות אומרת שאתה מתרגל את " עיקרון המציאות " בכל דבר שאתה עושה. אתה אובייקטיבי לחלוטין עם עצמך ועם העולם הסובב אותך . אתה מגדיר את הערכים המאוד ברורים לך ושומר על סביבת הערכים שלך. פעל לפי החזון שלך עבור עצמך וכך תחיה את חייך בקנה אחד עם האידיאלים הגבוהים ביותר שלך . אף פעם אל תתפשר על היושרה או השקט נפשי. גישה זו של כנות היא קריטית לך וכך תהנה מכל ההרגלים הטובים האחרים שאתה מפתח.

שמור על פיתוח עסקי וחדשנות

הרגל חשוב ביותר הוא לשמור על פיתוח עסקי וחשיבה יצירתית, כאשר אתה תאמץ לך את ההרגלים הרשומים במאמר זה תוכל להתפנות בחשיבתך ובכך להתחיל לבנות תוכניות עתידית שמטרתה פיתוח וחידוש מחלקות
העסק/ מוצרים/ תפקידי עובדים/ איכות השירות וכו', על מנת שתוכל להכפיל את ההכנסות שלך תצטרך לשמור על דינמיות ושינויים במערך העסקי שלך וכך תיצור חידוש של אנרגיות ומוטיבציה בסביבת העבודה שלך.

לסיכום

ראינו במאמר איך אפשר עם הרגלים נכונים ומהותיים תוכל לצעוד ולהצעיד את עצמך והעסק שלך קדימה מחוץ למעגל רצף הקשיים, שחוזרים על עצמם שוב ושוב בכל הקשור לאותם שיבושים עם הלקוחות, צוותי העבודה, ספקים, כספים, והנה"ח, עם חוסר הנסיון בתחומים חדשים, הכרעות ושיקולים שלא משרתים את חזון המקורי של העסק, ברגע שתסגל את אותם ההרגלים החדשים תתחיל להגיע לרווחה שמגיעה לך, דבר שיזניק את ייצור המזומנים לעסק שלך, יותיר לך זמן פנוי יותר, עם יותר רווחים!

"טבע האנשים הוא זהה, זה הרגליהם שמבדילים ביניהם..." – רובין שארמה

ברוכים הבאים

[ld_profile]
דילוג לתוכן