יש לעסק שלך בעיות גבייה

יש לעסק שלך בעיות גבייה? אנחנו מכירים את זה

גם העסק שלך מתמודד עם בעיות של גבייה מול הלקוחות? קודם כל תדע שהאתגר הזה הוא קושי של מרבית בעלי העסקים הקטנים  והבינוניים.

כאשר אתה עובד מול גביה של שוטף 30/60/90 עליך לעקוב אחרי התזרים שלך ולדאוג ששום דבר
לא ייפול בין הכיסאות. זה לא תמיד קורה ובדרך כלל גורם לנזק קשה בתזרים המזומנים של העסק

אך זה לא העיקר

כאשר אתה עובד מול לקוח ו”מרגיל” אותו לעבוד איתך בצורה זו נוצר הרגל, מערכת יחסים, דבר שיהיה לך מאוד קשה לשנות בעתיד.

רוצה להבין מה עושים?
תקבל ממני את הדרך לשים לזה סוף. בפגישה עסקית עם לקוח חדש תדגיש לו שאתה עובד בצורה מסוימת שהיא גבייה מראש/ קבלת תשלום בצורה שהכי נוח לך לעבוד (שוטף, אשראי, וכו’).

כן, אני יודע, זה לא תלוי בך..

טעות!

זה כן תלוי בך.

תבין דבר אחד, אתה נותן את השירות ולכן אתה קובע איך היחסים בניכם תתנהל, אחרת לא תוכל לתת לו את השירות כראוי. זה עובד, הלקוח בדרך כלל מתאים את עצמו אליך ומבין שזוהי הדרך האולטימטיבית לעבוד איתך.

רוצה דוגמא?

חברות הסלולר והכבלים – אתה מחכה המון זמן בטלפון מתעצבן, כועס ובסופו של דבר, מסכים לזה כי בעצם ככה מרגילים אותך בהתחלה זה יהיה מאתגר מאוד להציב ללקוח כאלה גבולות נוקשים אבל אתה יודע שזה נכון לך.
בסופו של דבר, היחסים האלה יצרו Win-Win

לגבי הלקוחות הקיימים:

צור קשר עם כל מי שכרגע לא שילם וקבע איתו פגישה. בפגישה זו, תהיה ישיר ואמיתי ותסביר שאתה עובד
בשיטת ה- Win-Win וכרגע ללא הכסף אתה  לא ב- Win, דבר הפוגע באיכות השירות שלך מולו. קבע איתו תאריך להעברת הכסף ותהיה החלטי. זה כסף שמגיע לך. 

עכשיו אחרי שאתה יודע את השיטה, אין דרך חזרה, לך על זה..
בהצלחה

מרגישים תקיעות בעסק שלכם? מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לסייע

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד