הצורך בסיפוק מיידי לתוצאות העסקיות הופך להיות נפוץ יותר, במיוחד בעולם השיווק האינטרנטי. וזאת, משום שדברים קורים כל כך מהר באינטרנט. אתה יכול לבדוק ולמדוד במהירות כל פעולה שלך ולדעת האם הדברים עובדים או לא.
מהירות זו רק מנציחה עוד יותר את הצורך בסיפוק מיידי
אמנם, פעולות שיש בהן סיפוק מיידי, יכולות לתת לך יתרון עצום בשוק של היום, אבל למעשה, הן עלולות להקשות עליך לזכור, שלא כל מה שקורה במציאות, קורה באופן מיידי. ואז, לפעמים אתה מוותר מהר מדי ומפסיק את השיווק מוקדם מדי ללקוחותיך.